Каква е тайната? Упражнения, които да хармонизират заоблените части от тялото ви и специфични грижи за стягане на кожата


Лошата новина е, че задните части са зона за натрупване на мастни тъкани и целулит. Добрата е, че за разлика от гърдите, дупето е изградено от мускули и ако подберем правилните упражнения, ще можем да го скулптираме и тонизираме.

Активни всеки ден
За да стегнете седалищните мускули, трябва да активирате циркулацията на кръвта всекидневно.

Поза седни
Ако прекарвате времето си седнали пред компютъра или зад бюро, задължително правете паузи и отлепяйте за кратко дупето от стола. Ако се налага да бъдете в седнало положение продължително време, може да свивате и отпускате мускулите периодично.

Рефлекс стълби
Едно от най-добрите упражнения за красиво и стегнато дупе - качвайте стъпала, и то през две, и задължително стъпвайте на пръсти, като стягате мускулите.

Горещи вани
Вредни са за добрата циркулация на кръвта. Изберете душовете със силна струя и ако е възможно, завършете със силно изтъркване на кожата, най-добре със студена вода. Тя подобрява циркулацията и насища тъканите с кислород.

Тесни дрехи
Избягвайте прекалено тесните панталони, защото те пречат на добрата циркулация и са една от причините за появата на целулит.

Почивка през нощта
Спете с леко повдигнати крака, това улеснява кръвообръщението.

Пропуснати грижи
Редовно се грижите за лицето – маски, кремове, макиаж... и сякаш забрявате, че и дупето е част от вас. А то също се нуждае от грижи, макар и да не е изложено на показ, както лицето.

Пилинг на кожата
Премахвате мъртвите клетки и изглаждате кожата. Ако използвате ексфолираща ръкавица, ще има добър ефект върху тялото, но не прекалявайте, за да не нарушите целостта на епидермиса.

Стягащи кремове
Ако очаквате чудеса, може леко да се разочаровате, тъй като повечето хора си представят вталяване на тялото. Кремовете изглаждат кожата и я правят еластична, тонизират я – нима не е достатъчно?!

Масажи
Те са добре дошли и по време на къпане под душа, и когато нанасяте хидратиращо мляко върху тялото. Просто е - с леки кръгови движения масажирайте дупето, краката и корема.

Фитнес програма
Заемете се с проблема из основи, като спазвате умерен хранителен режим и правите физически упражнения.

Храната
Хранете се главно с плодове и зеленчуци, и то точно в определени часове. Пийте много вода – поне по 2 литра на ден.

Спортувайте
Активното и редовно практикуване на спорт ще ви гарантира стегнато дупе. Ако искате да наблегнете върху тази специфична част от тялото си, изберете подходящ спорт. Нашите предложения са:

Каране на колело – стяга мускулите и е превантивна мярка срещу целулит. Достатъчно е да го правите един или два пъти седмично по 40 минути до час.

Ролкови или зимни кънки – стягат не само дупето, но и краката. Започнете два пъти седмично по 30 минути, след което може да го правите и всеки ден.

Плуване – идеален спорт за стягане на задните части и за оформяне на гърба, особено ако плувате в стил кроул. Два пъти седмично по един час в басейна ще ви се отразят страхотно.

Аквагимнастика – движенията във водата засилват мускулите, които едновременно с това се масажират от водата. Препоръчително е два-три пъти седмично по 40 минути.

ДОМАШНА ГИМНАСТИКА

  • Застанете на едно коляно с лакти, опрени в земята, повдигнете назад и нагоре другия крак. Легнете на една страна, сгънете единия крак, а другия изпънете пред вас перпендикулярно на бюста. Движете крака нагоре и надолу, като внимавате пръстите да сочат към земята. Изпълнете упражнението 10 пъти и повторете с другия крак.

  • Застанете на колене и длани, опрени в земята. Главата трябва да е наведена надолу. Изпънете единия крак и го повдигнете встрани и нагоре. Изпълнете упражнението 10 пъти, починете около 10 секунди и повторете с другия крак.

  • Легнете на земята със свити колене. Повдигнете таза нагоре и стегнете мускулите на седалището. Повторете упражнението 30 пъти